ondertussen-in-de-rimboe.reismee.nl

Lekker ziek..

Lieve kikkerlandertjes van me,

De week was nog maar net begonnen en ik was al aan het blaffen als een malle. De warme temperaturen buiten en airco gaan niet zo goed samen. Ik klinkt als een aangespoeld zeehondje.. Gelukkig zit er een apotheek vlak bij en kon ik daar Strepsil kopen voor m'n keel.

Maandag's na mijn eerste stage dagje bij ESE kwam ik thuis rond 18:00 en zou ik wraps met kip, paprika, sla en komkommer gaan eten. Zo gezegd zo gedaan, ik ging aan de kokkerel en rond 18:30 kon ik dan ook lekker eten. Jammer genoeg wat de kip die ik de dag ervoor had gekocht niet goed meer! Ookal had ik het in de koelkast gelegd. Lekker hoor overdatum kip eten (NOT). Dus ik ga dr vanuit dat ik daarvan ook niet lekker ben.

Aangezien ik nu dus al lekker ziek ben in het mooie Malta was het niet mogelijk om vandaag naar stage te gaan. Gelukkig mocht ik wat dingen vanuit het appartement doen, en daarvan mijn uurtjes opschrijven, ontzettend blij mee want anders had ik ontiegelijk veel uren mis gelopen.

Het is hier wel ontzettend lekker weer, met nogsteeds een graad of 28! Wat voor mij dus betekend in de tokkie outfit uitzieken op het balkon en lekker mensen en bootjes kijken. Oftewel ik overleef het hier wel!

Hopelijk voel ik mij morgen weer op en top zodat ik weer naar stage kan!

Dikke doei en zonnige kusjes uit het heerlijke Malta!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!